Типові питання

Куди платити за газ з 01.05.22? Що сталось з Львівгаз Збут? (відкрити у вкладці)

Із 1 травня мешканців Львова, які мали договори із ТОВ “Львівгаз Збут”, автоматично перевели до “Нафтогаз України”

До Нафтогазу, як до постачальника останньої надії, спочатку потрапили 8,8 млн споживачів 17 постачальників під брендом ТВІЙ ГАЗЗБУТ (у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Рівненській, Сумській, Харківській, Хмельницькій, Чернівецькій і Чернігівській областях), а також ТОВ Одесагаз-Постачання. А 17 червня Нафтогаз повідомив, що від низки компаній до постачальника останньої надії додатково перейшли ще 1,3 млн домогосподарств, зокрема мешканці Києва, Черкас, Тернополя та інших міст.

Детальніше: https://galinfo.com.ua/news/pobutovyh_spozhyvachiv_tov_lvivgaz_zbut_avtomatychno_perevely_na_pon_yak_teper_platyty_za_gaz_386772.html


Де отримати платіжку за газ?
Отримати платіжку за газ можна онлайн в кабінеті споживача “Нафтогаз України” на сайті my.gas.ua . Для реєстрації Вам необхідно знати ЕІС-код (код енергетичної ідентифікації суб’єкта). Також за особовим рахунком у Приватбанку чи інших банках можна отримувати суму платежів (як отримати особовий рахунок написано нище)

ЕІС-код можна знайти в платіжці за газ, яку ви отримували раніше:

Також ЕІС-код можна знайти в кабінеті на сайті 104.ua:

Як отримати особовий рахунок  ГПК “Нафтогаз України” ?
Особовий рахунок можна знайти на сайті Нафтогазу за посиланням:
https://gas.ua/uk/home/find-account
Для цього у відповідне поле необхідно ввести свій EIC-код та натиснути кнопку пошуку.

Що робити якщо випадково здійснив(-ла) оплату за старими рахунками?

Якщо у вас виникли запитання щодо розрахунків за газ до 01.05.2022, звертайтеся до постачальника за контактами:

ТОВ «Львівгаз Збут»
contact@lvgaszbut.com.ua
79039, м. Львів, вул. Т. Шевченка, 111-А

Для повернення переплачених коштів надішліть лист на поштову чи електронну адресу постачальника, до якого додайте:

  • фото/скан-копію підписаної заяви довільної форми щодо проведення звірки та повернення коштів на ім’я директора компанії-постачальника*, у тексті якої обов’язково вкажіть номер свого особового рахунку;
  • копію квитанції про оплату;
  • копію паспорта (сторінки 1-2, із даними про поточну реєстрацію) та ІПН;
  • виписку з реквізитами вашого карткового рахунку (куди повернути кошти).

* Офіційну інформацію можна дізнатися на сайті газової компанії.

Куди надалі подавати показники лічильника газу?

Показники за газ як і раніше подаються оператору газорозподільних систем АТ “Львівгаз”.

Це можна зробити:
– за телефоном номерами контакт-центру (032) 29-07-104, (067) 21-77-104
– передати електронною адресою contact@lv.104.ua у повідомленні вкажіть свою адресу або особовий рахунок та показання лічильника. 
– за допомогою чат бота у Telegram або Viber

#secondary{ display:none !important; } #primary{ width:100% !important; }

Де отримати ключ від шафи з лічильниками води? (відкрити у вкладці)

Ключі від шафи з лічильниками води були розподілені між мешканцями будинку (1 ключ на поверх). Також для екстрених випадків ключ є в приміщенні ОСББ.

Перелік квартир, в яких знаходиться ключ:

Під’їздПоверхКвартира
1 під’їзд2 поверх3
1 під’їзд3 поверх10
1 під’їзд4 поверх15
1 під’їзд5 поверх18
1 під’їзд6 поверх26
1 під’їзд7 поверх31
1 під’їзд8 поверх33
2 під’їзд2 поверх40
2 під’їзд3 поверх46
2 під’їзд4 поверх52
2 під’їзд5 поверх58
2 під’їзд7 поверх68
2 під’їзд8 поверх69
3 під’їзд1 поверх73
3 під’їзд2 поверх77
3 під’їзд3 поверх83
3 під’їзд5 поверх91
3 під’їзд6 поверх99
3 під’їзд7 поверх103
3 під’їзд8 поверх109
3 під’їзд9 поверх112
4 під’їзд1 поверх114
4 під’їзд2 поверх118
4 під’їзд3 поверх126
4 під’їзд4 поверх129

У мене помилка на газовому котлі. Що мені робити? (відкрити у вкладці)

Найбільш типовими помилками на котлі є CE та EA
CE: Недостатній тиск системи опалення

просте рішення – це долити воду в систему опалення за допомогою синього краника знизу.

Тільки пам’ятайте, підкрутити тиск лише тимчасово зніме проблему. Якщо тиск буде падати – викликайте майстра щоб перевірив вашу систему на герметичність і знайшов де є витік води. Навіть незначний витік в стіні чи в теплій підлозі з часом призведе до грибка та інших проблем для вас і потенційно для сусідів

EA: Відсутнє полум’я.

Перевірте чи не перекритий газ і чи є газ в трубі. Скидається помилка шляхом затиснення кнопки ОК (Значок батареї). Також помилка може виникати через поломку системи запалу чи через не вірні налаштування швидкості вентилятора. Також помилка може виникати з часом у випадку забиття в камері згоряння форсунок пилюкою або сажею. В такому випадку проблема вирішується очисткою камери згоряння (рекомендуємо звернутися в сервісний центр).

приклад забиття камери згоряння


В будь якому випадку рекомендуємо Вам звертатись в сервісний центр по обслуговуванню котлів Bosch. Адреси можна знайти клікнувши тут

Яка у нас поштова адреса? поштовий індекс? Де знаходиться пошта? (відкрити у вкладці)

поштова адреса: м.Львів, вул. Стрийська 111Б, кв.__, 79045

адреса Укрпошти: м.Львів, вул. Стрийська, 115В, 79045

адреса Нової пошти: відділення №57,  вул. Стрийська, 79

Як оплатити квартплату через Privat24? (відкрити у вкладці)

Для оплати через комп’ютер, просто перейдіть за посиланням ( https://next.privat24.ua/payments/form/%7B%22companyID%22:%223937153%22,%22form%22:%7B%22query%22:%22%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C%22%7D%7D ) та дотримуйтесь подальших інступкцій

Простий спосіб оплати з мобільного Privat24:

  1. відкрийте Privat24 та авторизуйтесь
  2. натисніть на кнопку сканування QR коду

3. Проскануйте наступний QR код:

4. Введіть свій особовий рахунок (який є зазначений на квитанції)
У разі якщо ви не можете знайти особовий рахунок, ви можете сформувати його власноруч: 1112ХХ, де ХХ – номер квартири. Для прикладу:
для квартири 1 – особовий рахунок 11121
для квартири 45 – особовий рахунок 111245
для квартири 111 – особовий рахунок 1112111

5. Заповніть дані та підтвердіть оплату

Інший спосіб оплати з мобільного Privat24:

  1. відкрийте Privat24 та авторизуйтесь
  2. натисніть на кнопку “Платежі”

3. У вікні пошуку введіть ЄДРПОУ: 43541526

4. виберіть зі списку Леполь Таун 2, ОСББ

4. Введіть свій особовий рахунок (який є зазначений на квитанції)
У разі якщо ви не можете знайти особовий рахунок, ви можете сформувати його власноруч: 1112ХХ, де ХХ – номер квартири. Для прикладу:
для квартири 1 – особовий рахунок 11121
для квартири 45 – особовий рахунок 111245
для квартири 111 – особовий рахунок 1112111

5. Заповніть дані та підтвердіть оплату

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу image-2-480x1024.png

Як оплатити разовий внесок через Privat24? (відкрити у вкладці)

  1. відкрийте Privat24 та авторизуйтесь
  2. натисніть на кнопку “Платежі”

3. У вікні пошуку введіть IBAN рахунку. Для разового внеску на момент написання він є:
UA303052990000026008021008428

після чого натисніть на кнопку “За реквізитами

4. Введіть призначення платежу у форматі:
разовий внесок, квартира ХХ, о/р NNNNNN
де ХХ – номер вашої квартири, для прикладу 111,
а NNNNNN – номер особового рахунку (який є зазначений на квитанції)

У разі якщо ви не можете знайти особовий рахунок, ви можете сформувати його власноруч: 1112ХХ, де ХХ – номер квартири. Для прикладу:
для квартири 1 – особовий рахунок 11121
для квартири 45 – особовий рахунок 111245
для квартири 111 – особовий рахунок 1112111

Заповність ПІБ платника (власника квартири) та суму до оплати, після чого натисніть “Продовжити” та підтвердіть платіж.

Як оплатити квартплату та разовий внесок через Monobank? (відкрити у вкладці)

  1. Настисніть на кнопку “Інші платежі

2. Виберіть “Комуналка та інтернет”

3. Виберіть свою адресу вул.Стрийська 111Б. кв.ХХ (якщо адреса відстутня, то додайте її)

4. Натисніть “Додати компанію

5. У поле для вводу введіть IBAN з квитанції. На даний момент він є таким:
UA733052990000026007021008270 – для квартплати
UA303052990000026008021008428 – для разового внеску


Та натисніть кнопку “Створити платіж”

6. Введіть призначення платежу у форматі:
квартплата, квартира ХХ, о/р NNNNNN” – для квартплати
разовий внесок, квартира ХХ, о/р NNNNNN” – для разового внеску
де ХХ – номер вашої квартири, для прикладу 111,
а NNNNNN – номер особового рахунку (який є зазначений на квитанції)

У разі якщо ви не можете знайти особовий рахунок, ви можете сформувати його власноруч: 1112ХХ, де ХХ – номер квартири. Для прикладу:
для квартири 1 – особовий рахунок 11121
для квартири 45 – особовий рахунок 111245
для квартири 111 – особовий рахунок 1112111

та натисніть кнопку “Далі

7. Виберіть платіж та введіть суму до оплати. (наступні місяці можна починати відразу з цього пункту), натисніть “Далі” та підтвердіть платіж.

Як правильно сортувати сміття? Що кидати в контейнер з папером, склом та пластиком? (відкрити у вкладці)

У контейнер для збору скла МОЖНА ВИКИДАТИ:
цілі та биті скляні банки, віконне скло, пляшки з-під напоїв, ліків, косметики

НЕ МОЖНА: порцеляну, кераміку, дзеркала, будь-які лампочки

—————————————————

У контейнер для збору пластику МОЖНА ВИКИДАТИ: пластикові пляшки та упаковку зі всіма цифрами, окрім 3 та 7, пакети з супермаркетів, плівку стрейч, бульбашкову та поліпропіленову плівку, одноразові стаканчики та контейнери

НЕ МОЖНА: пляшки та упаковку з маркуванням 3 та 7, предмети, які містять папір або метал, а також сильно забруднені жиром предмети

—————————————————

У контейнер для Паперу можна викидати:
Папір (картон, офісний папір, газети, журнали, книги, зошити, альбоми, паперові упаковки)

НЕ МОЖНА ВИКИДАТИ:
інше сміття (зокрема пінопласт і поліетеленові кульки), чеки, серветки, одноразовий паперовий посуд і стаканчики, пергамент та папір забуднений їжею, жиром, іншими рідинами.

СКЛАДАЙТЕ КОРОБКИ для економії місця.

Де отримати ключ у сміттєвий майданчик? (відкрити у вкладці)

У домофонної компанії

“Домофон Техно-Захід” (ФОП Гумен І.І.)
тел. +38 098 781 5916

Я оплатив квитанцію, але мій платіж не зарахували (зарахували в не повній сумі). Що мені робити? (відкрити у вкладці)

Зверніться до бухгалтера за тел.

Рубанський М.В.
тел. +38 050 370 43 68
Для пришвидшення вирішення проблеми, підготуйте квитанцію про оплату (або установу/банк, дату і час оплати)

В які години дозволені ремонтні роботи та інші шумні заходи? (відкрити у вкладці)

 На загальних зборах ОСББ “Леополь Таун 2” були затверджені правила проживання в будинку та користування спільним майном будинку та прибудинкової території.
Згідно правил:
7.5. Проведення в приміщеннях і в будівлі в цілому ремонтно-будівельних та інших робіт, що є джерелом підвищеного шуму (наприклад, з використанням перфораторів, відбійників, дрилі, молотків і т.п.), допускається тільки в робочі дні з 09:00 до 20:00 години. Проведення будь-яких робіт, пов’язаних з будівельним шумом, пізніше 20:00 годин, а також у недільні та святкові дні категорично заборонено. Виключенням може являтись тільки дозвіл сусідів усіх прилягаючих помешкань. ст. 24 Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
7.6. На території Будинку та на прибудинковій території забороняється в період між 22:00 і
8:00 ранку гучний спів, свист, всякого роду шум, крики, включення/експлуатація будь-яких
пристроїв, що виробляють звуки і шуми, сила і гучність яких порушує спокій мешканців у сусідніх квартирах. ст. 9 Правила користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків. Постанова КМУ №572 від 8.10.92, ст. 24 Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
7.7. Не допускається проведення в приміщеннях і в будівлях в цілому робіт, пов’язаних з
виділенням різкого і/або інтенсивного запаху (фарби, смоли, лаки і т.д.), у разі, якщо приміщення не провітрюються або проведення таких робіт неможливо без порушення правил технічної безпеки. Проведення будь-яких робіт, пов’язаних з підвищеним джерелом запаху, раніше 09:00 години і пізніше 20:00 години в робочі дні, а також у недільні та святкові дні — категорично заборонено.
7.8. Категорично забороняється використання різного роду феєрверків, салютів з/у Будинку, в місцях загального користування (МЗК) та на прибудинковій території.

Чи існують правила проживання в будинку? (відкрити у вкладці)

Так, на загальних зборах ОСББ “Леополь Таун 2” були затверджені правила проживання в будинку та користування спільним майном будинку та прибудинкової території

Правила розміщені на сторінці:
https://leopoltown.pp.ua/rules/

Також доступна PDF версія за посиланням:
https://leopoltown.pp.ua/wp-content/uploads/2020/04/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0-2.pdf

Де я можу знайти квитанції за комунальні послуги? (відкрити у вкладці)

В поштовому ящику та на сайті:
https://leopoltown.pp.ua/download-bill/
Також Ви можете підписатись на отримання квитанцій на свій e-mail, для цього необхідно перейти на сторінку http://leopoltown.pp.ua/subscribe/ та заповнити форму

Чи можна склити лоджії? (відкрити у вкладці)

В залежності від розміру віконного пройому, розміри балконного блоку можуть коливатися,
проте загальний дизайн в жодному разі не повинен відрізнятися від затвердженого шаблону.
Зовнішній колір виробу Антрацит – Anthrazitgrau (70), внутрішній – без обмежень.
Дані шаблони розроблено і погоджено на основі дозволу ТОВ «Архіматика» і є обов’язковими для використання усіма співвласниками будинку.

У випадку недотримання даних вимог, власник квартири у якій встановлено балконний блок, зобов’язується за свій рахунок демонтувати його, привести фасад до початкового стану, а також оплатити штраф у розмірі 2000,00 грн. за невиконання рішення Загальних зборів ОСББ «ЛЕОПОЛЬ ТАУН 2».

Як запустити газовий котел? (відкрити у вкладці)

Для збереження гарантійних зобов’язань на котел при першому запуску необхідна обов’язкова присутність представника сервісного центру Bosch. При собі потрібно мати технічний паспорт на котел. Попередньо необхідно поставити печатку про продаж у відділі продажу Леополь Таун.

ПП “СЕРВІСАНТ”
Львів
вул. Пимоненка,3
(032) 242 80 42

ПП “ЯРА”
Львів
вул. Шевченко, 150
(050) 417 15 13, (0322) 33 96 52

ПП “АРТІС”
Львів
вул. Зоряна, 27
(032) 239 33 05, (032) 239 32 40

Хто обслуговує будинок? (прибирання, аварійні служби, інтернет, ліфт тощо) (відкрити у вкладці)

Будинок обслуговує ОСББ “Леополь Таун 2”

Телефон для звернень:
+38 067 420 42 75

E-mail: leopol.town2@gmail.com

Голова ОСББ
Цвікловський Андрій Євгенович
тел. +38 067 420 42 75

Заступник голови ОСББ
Хмілевський Іван Ігорович
тел. +38 097 154 97 92

Обслуговування ліфтів
Ліфт-Еко
тел. +38 032 244 67 67 , +38 093 373 70 94 (цілодобово)
https://lift-eko.com.ua

Домофонна компанія
“Домофон Техно-Захід” (ФОП Гумен І.І.)
тел. +38 098 781 5916

Інтернет
ТзОВ «Астра-Львів»
https://www.astra.in.ua/
(097) 418-3838;
‎(093) 170-2977;
(032) 232-8808
цілодобово

Також у нас є внутрішньобудинковий чат у Viber, де мешканці обговорюють питання по будинку (звертайтесь для додавання).
Додатково ви можете підписатись на отримання квитанцій на свій e-mail, для цього необхідно перейти на сторінку http://leopoltown.pp.ua/subscribe/ та заповнити форму.

Чи можна розміщувати кондиціонер на фасаді будинку? (відкрити у вкладці)

Можна, але потрібно дотримуватися декількох простих правил.

1) Приорітет розміщення кондиціонеру надавати внутрішній частині будинку.
2) Кондиціонери встановлюємо біля свого вікна (не ставити кондиціонери на бокові виступи там де нема вікон)
3) Якщо над (під) вами вже встановлено кондиціонер. то стараємся ставити свій з того ж боку (під/над)
4) Фарбуємо кондиціонер у колір фасаду (можете глянути на 1 чергу, внутрішній двір, коричнева секція, кондиціонер майже не замітний або фото нижче). Ті хто уже пофарубвав можете поділитися контактами майстрів або даними фарби.

Кольори:
Коричневий – RAL 8017;  (приклад фарби)
Білий RAL 9010; (приклад фарби)
Жовтий дошка RAL 1002;(приклад фарби)
Бірюзовий – Ral 6027  (або подібна RAL 6034  ) (приклад фарби)

У випадку недотримання даних вимог, власник квартири у якій встановлено кондиціонер,
зобов’язується за свій рахунок демонтувати його, привести фасад до початкового стану, а також оплатити штраф у розмірі 2000,00 грн. за невиконання рішення Загальних зборів ОСББ «ЛЕОПОЛЬ ТАУН 2».


Більш детально про кондиціонер:
https://leopoltown.pp.ua/2019/12/04/%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%bc%d1%96%d1%89%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%ba%d0%be%d0%bd%d0%b4%d0%b8%d1%86%d1%96%d0%be%d0%bd%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b2/

Чи можна замінити вхідні двері? (відкрити у вкладці)

Звісно. Ніхто не забороняє замінювати вхідні двері. Є лише одна вимога, колір ззовні має бути “венге темний”. В такому випадку двері не будуть особливо відрізнятися від “оригінальних” від забудовника.

16.05 ВЕНГЕ ТЕМНИЙ | KROMAG

Які реквізити для оплати комунальних послуг мені використовувати? (відкрити у вкладці)


З 17.10.2020 відповідно до рішення Наглядової ради ЗАХIДНЕ ГРУ ПриватБанку переходить на єдиний МФО, а тому рахунки ОСББ змінено. Нові рахунки:


Квартплата:
отримувач: ОСББ ” ЛЕОПОЛЬ ТАУН 2 “
Код ЄДРПОУ: 43541526
IBAN UA733052990000026007021008270
в АТ КБ ” ПРИВАТБАНК “
призначення: квартплата, квартира ____, о/р _________ (особовий рахунок)


Разовий внесок:
отримувач: ОСББ ” ЛЕОПОЛЬ ТАУН 2 “
Код ЄДРПОУ: 43541526
IBAN UA303052990000026008021008428
в АТ КБ ” ПРИВАТБАНК “
призначення: разовий внесок, квартира ____, о/р _________ (особовий рахунок)

Я не користуюсь Приватбанком чи іншими банками, банківськими картами чи додатками. Як мені оплатити? (відкрити у вкладці)

Дуже просто. Ви можете оплатити квитанцію готівкою через касу будь-якого банку (не обов’язково бути клієнтом банку), через термінал чи навіть через Укрпошту. Для оплати надайте реквізити оператору/касиру та вкажіть суму оплати. Реквізити вказані в розділі вище.

Увага! Не забудьте нагадати оператору/касиру про призначення платежу.

квартплата, квартира ХХ, о/р NNNNNN” – для квартплати
разовий внесок, квартира ХХ, о/р NNNNNN” – для разового внеску
де ХХ – номер вашої квартири, для прикладу 111,
а NNNNNN – номер особового рахунку (який є зазначений на квитанції)

У разі якщо ви не можете знайти особовий рахунок, ви можете сформувати його власноруч: 1112ХХ, де ХХ – номер квартири. Для прикладу:
для квартири 1 – особовий рахунок 11121
для квартири 45 – особовий рахунок 111245
для квартири 111 – особовий рахунок 1112111

ОСББ "Леополь таун" © 2024